網頁

2013年4月13日 星期六

2013-03-24 Josie第一次做花女









有幸受好友邀請 Josie 做花女,mama dad dad 籌備得非常認真,四出找花女用品。



起初在淘寶找,但沒有 fitting 始終太難買,於是放棄了;再者到佐敦近寶靈街找,雖然整間舖頭好多款式,但又不是太喜歡。



最終得到朋友介紹,去了金都度身訂造,款式完全可以自己話事,加蝴蝶、鑲珠仔、自訂裙仔層數、長度等等……另外,再買公主袖外套、頭花、襪褲、鞋仔,攪掂!



大約兩個星期取貨,第一次試身唔夠貼,於是再改,最初第二次試身後先可以帶條靚靚花女裙返屋企。



帶住 Josie 出出入入試衫有點難度,幸好 Josie 很喜歡自己既新裙仔,每次 fitting 都好合作。



大日子臨近,努力在家 rehearsal, 教她如何進場(同花仔拖手、配合音樂慢行etc).



一直最擔心係到時黑漆漆,又多人拍手同埋望住佢進場。好彩今日正式出場時表現好好,好叻女啊~ 美中不足係當時燈光太昏暗,mama 好難捕捉難得時刻為 Josie 留紀念。































































沒有留言:

張貼留言