網頁

2013年4月19日 星期五

2013-04-01 restore OS X @Apple Genius Bar









上年買既 MacBook Air hard disk 容量太細,好唔夠用,又唔可以好似 MacBook 咁自己 DIY 換個大 D hard disk, apple 都話冇得換。



無奈地攞左部 MacBook Air 去黃金想換個大 D SSD, 放低俾人整話兩個鐘攞得,臨走前我叫 staff 幫我 delete 晒成部機既資料。



點之幾個字之後竟然打俾我話我要既 SSD 當日冇貨冇得整,話隔多一日先 check 到有冇貨。



一日之後回覆都係冇貨,但俾人剷左個 OS X 點都要出去一趟安裝番。



返屋企之後諗住用個 time machine restore d 資料,點之攪左成晚都唔成功。



最終 book apple shop geninus bar staff 幫我,研究左好耐原來係因為我個 time machine format 有問題。



結果又重新再安裝整個 OS X, 手動 copy 番晒 d 資料出黎,前前後後喺 apple shop 呆坐 6 個幾鐘,救命!!!



真係坐到腰背到梗晒勁辛苦,但都不得不稱讚一下 apple staff helpful 好有耐性。





( dad dad Max boy boy 同樣地呆坐車廂幾個鐘等我,辛苦晒! )





( 中間偷左少少時間去車度餵 Max,
餵完我返 apple
shop
再努力,佢地返屋企先
)   




沒有留言:

張貼留言