網頁

2013年4月17日 星期三

2013-03-29 第一次坐 car seat









Max 終於第一次坐 car seat, 唔使全程抱住咁攰啦!



但暫時只限於 Josie 冇份坐車既時候用,如果唔係家姐仔可能又呷醋。



所以等呷醋家姐用慣左個新 car seat 先會喺佢面前俾舊 car seat 細佬坐,希望平安過度啦~



至於一架小 Jazz 點放兩個 car seat + BB 車又係另一個問題,要認真考慮換車啦,$$$ >.<









2 則留言:

  1. 我架係7人細車都頭痕緊點放CARSEAT俾兩個小朋友呀...一個2歲, 一個8月出世.....係呢, JOSIE會用邊款新CARSEAT呀? 我見有D要15KG可以開始坐, 我見平好多架, 但大囡而家得13KG, 唔知可唔可以用呢?
    [版主回覆04/19/2013 01:09:23]七人車都仲要頭痕?!
    Josie 嗰款係好簡單,只係有兩邊扶手,同埋係用返原本架車大人用既 seat belt.
    人地俾我架,仲未仔細研究呢!
    13kg 同 15kg 好接近啦,得啦掛~

    回覆刪除
  2. 我架車係唔闊落既7人車呀! 因為中排座位如果放兩個CARSEAT, 我就坐唔落, 但老公又想我響後座陪佢地, 所以諗緊點放CARSEAT (中排一個+後排一個)?
    [版主回覆04/21/2013 18:54:48]icic.
    我諗都係要「中排一個+後排一個」先得啦~

    回覆刪除