網頁

2013年5月10日 星期五

2013-04-25 我要自己踩









Josie 愈大個愈有自己既主見,而家好多野都唔要人幫,成日要人放手。



早前要推細佬架BB車,今日要自己踩三輪車,但其實兩樣野都未夠力獨力完成,mama 只能靜雞雞從旁協助,但一個唔小心被佢發現左佢就好肉緊咁講 "mama STOP! Mama STOP!"













3 則留言:

  1. 自己識踩單車, 叻叻! 我個囡仲係扮踩, 我地推住佢....
    [版主回覆05/11/2013 23:30:32]佢梗梗夠腳長踏到,但未夠力踩。
    你囡囡幾大呀?

    回覆刪除
  2. 我大囡剛剛26個月呀, 細仔黎緊8月出世
    [版主回覆05/13/2013 13:59:59]同我一樣大女細仔。
    咁到時阿女有番兩歲半,應該識性少少,我諗唔會好似我咁湊得咁忙亂 :)

    回覆刪除
  3. 唉, 我都驚會忙亂呀, 大囡好黐身, 又大醋意, 而家先叫做開始接受細佬, 本身佢同我地同房唔同床,遲下細佬出世要轉房, 又啱啱開始返N班, 唔知佢又有咩反應啦....係呢, 你奶奶/媽咪有冇幫你坐月呀? 我覺得你好勁呀, 開刀生+有個大囡, 仲可以全人奶
    [版主回覆05/17/2013 14:50:42]咁對你女女真係好多重大轉變呀,
    趁細佬未出世,快些比佢分房適應下。
    曾經有不愉快歷,所以今胎唔會再找家人幫手,工人同老公攪掂晒!
    關於全人奶,四個字「決心」&「堅持」,努力啊!!!

    回覆刪除