網頁

2013年5月18日 星期六

2013-05-03 Max半歲大啦~









每日忙忙忙,唔覺唔覺咁就半歲大啦~



五個月既時候 Max 學識反身,比 Josie 家姐慢半個月,但佢靈活d, 話轉就轉,唔似得家姐仔四個月時已好努擺來擺每次都差少少。



mama dad dad 覺得係因為細佬個頭仔細過家姐個加大碼頭,所以轉身輕易好多。



另外地板時間同練習坐既時間好唔夠,因為成日要就住,怕被家姐整親。



家姐好細個就開始睇 your baby can read, 所以英文都算上手得好快,Max 仲未可以好有規律咁日日睇,好影響學習。



No.2 真係好唔抵,照顧既時間俾 No.1 分薄晒,mama 因此而唔開心過,但好無奈,只能提醒自己要多些照顧番細佬。



至於作息方面,Max 係有改善過,夜晚瞓既時間係長左,但依然未戒到夜奶,mama 非常非常辛苦,已經三年未瞓過一個長覺,永遠都係斷斷續續咁瞓,睡眠質素極差,三年抱兩之苦!



同其他全埋身既 mama 傾過,大家都覺得因為冇泵奶冇用奶樽,佢地慣性埋身啜係比較難戒夜奶,又另一個無奈 =.=

















( 我碌... )  




( ...... 我碌......  )


( ......我碌碌碌!!! ) 


( Josie @27 months, Max@6 months )


( Josie kisses Max )






( Max:「我唔使你幫我洗頭,唔該你唔好攪我D頭髮啦! )  




沒有留言:

張貼留言