網頁

2013年11月5日 星期二

2013-10-21 氣管敏感?!

Josie 兩個星期前病過,燒退了、鼻水收了,但仍然有咳,擔心如上次醫生講既氣管敏感,好怕手尾長。

最終都係去返元朗搵睇開既醫生,好彩醫生認為佢唔係氣管敏感,而係支原體感染。

開學之後,睇醫生真係睇到窮,祝願一家身體健康,疾病遠離。


另外要祝埋同學仔、同埋佢既家人都身體健康,唔好再你傳我、我傳你,真係沒完沒了=.=

( 睇見佢成日夜晚咳醒,真係好陰公,希望今次隻抗生素一激即中啦,快D好返呀! )

( mama 一接完放學直接就車 Josie 去睇醫生 )

太累了,去程回程都睡著了 Zzz... )  


3 則留言:

  1. 真係慘,咳好辛苦,我自己有氣管敏感,次次一病發都咳到瞓唔到呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣管敏感係咪冇得斷尾架?

      刪除
    2. 會好的,同哮喘唔同,我應該係唔可以去近海地方,我係喺海怡工作時得此病,但後尾去咗沙田做嘢就不藥而瘉,但結婚後,屋企又係近海,便又復發,醫生話我可能對由海吹嚟的空氣敏感,佢話轉換吓生活環境可能會有改善,但唔係話轉就轉o架嘛,所以依家間唔時都會復發,我估Josie大D,你俾佢學游水,強化吓條氣管可能會好D。

      刪除