網頁

2013年11月13日 星期三

2013-10-30 難得的相親相愛


Max 出世開始,Josie 既呷醋程度是我們始料不及的,也沒想過她真的對細佬非常粗魯,實在講不上愛鍚細佬。
經過一年以來既「催眠」和「薰陶」,最近有點改變,終於對細佬友善少少。
所謂既「催眠」和「薰陶」,就係:

1) 過去一年所有買俾 Josie 既野全部都話係細佬買既,仲要補多句 “Max loves u so much!”
2) 平日只要 Max 一笑,就叫 Josie 睇下 “Max smiles to you, he likes Josie so much!”
3) Josie 做左D好行為,例如分享玩具,就讚到佢上天花板

究竟真係以上既行動+說話湊效,還是 Josie 真的長大了,懂事多了,能夠忍讓細佬呢 ^^
看來兩年抱兩,認真具挑戰性,一年前的 Josie 還是太細小去理解自己做家姐是甚麼一回事,相信打後既日子可以多些見到呢D相親相愛既畫面。








( Josie@29個月, Max@1 )

1 則留言: