網頁

2014年7月18日 星期五

2014-07-01 Josie@七一遊行


今日不宜揸車,齊齊搭巴士一齊睇風景仲開心 )

早左到,去左中央圖書館睇一陣圖書 )




好有氣勢既一張警察合照 ^^ )

由維園出發,打算行足全程 )

( dad dad 接受某外國電視台訪問 )

有排都未開始行,俾 Josie 坐等唞唞,食 cupcake 補充體力 )

多謝婆婆幫手睇 Max, 帶埋佢既話就實在大家都太辛苦啦 )

東方訪問我……點之好快已上左即時新聞,好多朋友話見到我 )
 改左我地個姓都算,仲要問我既同出街既唔多一樣不盡不實! ! !
同埋我絕對冇講過我係為幼兒中心不足而出黎遊行!!!
我諗佢地係想帶出幼兒中心不足問題,求其見到有家長帶小朋友出黎,就問d引導性問題,影張相就交「功課」!!!!! )
( we are READY! )

… =.= )

( 4:30pm 終於輪到我地起步啦! )




( 6pm 仍滯留銅鑼灣,雨都落左兩三場,只能耐心等待 )




( Josie一個讚!

由二時多到達天后,在維園等出發,再緩慢地前進。

期間停下無數次,同一把傘擋完太陽再遮大雨。

Josie 大部份時間都堅持自己行,直到最後實在太累終於在大雨中睡到dad dad的肩膀上。

幾小時過去,雖未能達成目標行到終點,但實在已經盡了力,為香港的未來發聲。

或許今天你未明白為何要上街,但將來我會讓你知道你曾經見證過這個歷史。


P.S. 左上的相片特意在遊行前為 Josie 拍下,恐防混亂中會失散,也要她唸了好多次dad dad mama 的手提號碼 :P )


沒有留言:

張貼留言