網頁

2014年7月22日 星期二

2014-07-08 Josie鬧情緒



1)放學時mama如常揀行天橋既一邊,Josie 係都要扯住mama行另一邊

2)過馬路行到一半突然甩開 mama隻手(佢想戴好副太陽眼鏡)mama當然繼續捉緊佢啦,但佢發晒脾氣大大聲話:「mama你好曳呀!」

3)發脾氣之際
話想攬住同埋kiss mama, 我話番屋企先因為mama揹緊Max,攬唔到佢都錫唔到住

4)繼而「舌累」地唔肯行,唔理佢繼續行又驚有車會危險,行近想拖返佢又話佢自己會行過黎,要我行遠少少、再少少、再少少

5)烈日當空,回家十分鐘既路程足足擾攘左20幾分鐘,三個人都流汗流到濕晒

6)入屋要佢盡快換校服,幫佢打開兩粒鈕,佢喊到顛晒話自己除,將d鈕扣番先再除過

7)沖完涼幫佢抺身,先幫佢抺左面上既水同埋印一印把頭髮,佢話要先抺左身先再抺面,我話下次先啦已經抺左啦,佢失控地走返入浴缸開水喉整番濕自己面

全程 Max 非常無奈,佢心諗返得屋企未呀,我明明呢段時間係喺冷氣房瞓覺架,做乜熱辣辣揹我出黎,又唔俾我行呀!

( last day of PN )

( Farewell Party )

( 好多同學仔唔再原校升讀,有D可惜,不過學班主任話齋,以 Josie 既性格,去到邊都會識到新朋友,wakaka :P )

沒有留言:

張貼留言