網頁

2014年8月17日 星期日

2014-07-31 dad dad 踢波 VS mama湊B


今日其實真係好攰,特別係小朋友病既時候,照顧起上黎特別累。

適逢老公夜晚有波踢,仲要係一班好多好多年冇見既朋友,知道佢期待左好耐,所以自己頂硬上,支持佢出去踢波聚舊,輕鬆一下。

安頓好 Josie 入房瞓之後,我就去左 Max 房準備餵佢,連衫到拿起埋既時候, Josie 開門入黎話要 poo poo!

平時已教左佢如果 mama Max, Max 瞓覺既時候,
唔可以開門入黎,不過今次佢腸胃炎,冇辦法一定要幫左佢先。

結果放返 Max BB床,陪 Josie toilet poo poo, Max 就喊到拆天! 都非常理解既,差唔多食到埋嘴邊竟然俾人掉返落床 :P

幫完 Josie 之後,再一次送返佢入房,然後去餵 Max 暗瞓。

暗完一個又睇另一個,以為自己可以停落黎唞唞,點之兩個交替咁醒,如是者進進出出兩間房,最終晚上十點半終於兩個都熟睡了。

810半無休止地忙,總算完成我今日既任務啦! 自覺自己今日好勁,哈哈!


沒有留言:

張貼留言