網頁

2014年8月30日 星期六

2014-08-14 Josie & mama@Happy Shopping Day

今日兩母女拍拖,去左好多地方,買左好多野。

行好多路,知道 Josie 好攰,但係佢冇扭計,全程都好聽話,表良好,可以再有下次^^


齊齊坐巴士,Josie 好開心 )



第一站,陪 mama 去修眉,激忙既呢段時間,mama 完全抽唔到時間修眉,嚴重失修,而家終於舒服晒啦~ )

大鑊只係第一站咋喎,冇瞓晏覺既 Josie 已開始「醉酒」)

第二站護協 )

補買番上次漏買既 cupboard lock, 同埋發現屋企枝潔鼻噴霧過左期 )

( mama自己買野, Josie 自己搵野玩 )

行行下去尖沙咀,咁啱睇到之前想睇但冇時間去睇既示範單位 )

職員播片剩係招呼我同 Josie 兩個^^ )

賣剩既少量4房單位 )




清水樓普通收樓標準既示範單位只有兩個 )



紅色牌顯示既全部售罄,留低最優質最唔憂賣既放最後 )

第四站 LaneCrawford )

已經行左好多路既 Josie, 一入到 LaneCrawford, 見到人地試鞋區張 sofa, 就即時坐上去唞^^ ) 

( SK-II 早前既入會優惠好抵,可惜我冇時間去join, 近日發現個優惠延長左, so good! )

平時既 Josie 會趁我同 Sales 問野既時候不斷 draw attention, 今次竟然乖乖地坐定定 )

( Sales 幫我試唔同產品既同時,Josie 自己喺袋仔攞自己枝 cream 出黎搽面 )


未用過神仙水,唔敢買大枝裝,買左枝最細既 75ml 套裝試下 )

第五站 PAGE ONE )

黎緊兩個星期都有生日會,我地專程黎揀禮物 )

公主發聲圖書 for Alice )

智力車車遊戲 for Ian )

希望你地鍾意我地㨂既禮物啦~ )

印仔係搭單買既 :P )


買下買下真係好重,仲要落雨帶住 Josie, 不過好開心完成左好多個 task )

( 最後搭地鐵去搵 OT 完既 dad dad, 一齊返屋企 )


沒有留言:

張貼留言