網頁

2014年8月24日 星期日

2014-08-08 腸胃炎(沙門氏菌)@港安Day5


沙門氏菌感染,痾足九日、燒足九日,最高燒達41

見到發燒情況仍然非常反覆,兩日前終於用左抗生素,體溫總算穩定少許

五日四夜住院既日子,每日都要忙人手編配,一個留家照顧Max, 一個留院照顧 Josie, 兩公婆你一日我一日輪流照顧。婆婆有空既日子會幫手,等dad dad 可以返工,沒空就唯有請假。在院期間全程吊鹽水,每次沖涼、去洗手間、食野都要就住部機,去到邊拖到邊,一日痾好多次,就要忙好多轉。

見情況終於好轉,即時同醫生講好想出院,而醫生都認為情況許可,將抗生素針劑轉為口服藥,我地一家四口終於團聚啦~

一聽到醫生話可以出院返屋企,Josie 開心燦爛地笑了,佢問:「要帶埋呢部機返屋企嗎 ?
傻妹!

埋單差唔多三萬五,應該保險可以cover, 但作為父母既絕對唔希望要claim呢份保單 >.<

希望 Josie 身體健康,盡快完全康復!


沒有留言:

張貼留言