網頁

2015年2月9日 星期一

2015-01-30 K1家長日


老師對 Josie 既評價好高,話佢好清楚自己返學係要做個好學生,學習認真、學過既全部記得,會做番晒出黎,令人知佢學識左咩,佢表現到俾老師知佢程度,老師可教佢更多,班主任x2,英文net teacher,普通話老師好鍾意佢,好錫佢。

除此之外,無論任何課堂都非常留心上課,又好自律。平時好似個班長仔咁、好願意幫助其他同學,而且係老師既好幫手。

所以學術方面老師話唔同我多講,因PN時已溝通過,反而focus佢既emotion, 想佢開心些,怕佢俾自己大壓力。幸好老師話佢都有童真、唔係老人精,會有silly 既時候,佢地會由佢silly 下,話係需要既,主要係想佢知道學校可以好fun.... Need not to be perfect.

另外老師以為我地課餘時間報好多班,爸媽日日幫佢溫習,我話俾老師知冇報任何班、冇溫習,在家玩多,老師非常surprise, 同埋替我開心。

 我同老師講我地有教佢野,但不至於溫習,我話邊有野溫架!

老師話有架,跟住俾我睇 Josie assessment worksheets, 話全部佢自己做,唔係人人做到,好多講完都唔會記得,我諗就係因為佢專心學習,所以做得到。

總括黎講,真係好開心知道 Josie 喜愛校園生活、樂於學習。另外,感受到老師細心欣賞每一個學生,好全面咁關心佢地,再一次覺得為 Josie 揀呢間 happy school 係一個好好既決定。

沒有留言:

張貼留言