網頁

2015年2月27日 星期五

2015-02-14 久違了的二人世界@Valentine's Day

其實本身冇乜 planning, 都係預左一家四口出街食餐飯,點之 99 主動問起我地情人節去邊到慶祝,話佢地屋企樓下有攤位遊戲,想帶 Josie & Max 去玩。

就係咁我地第一次將佢兩個交俾 6299, 兩公婆二人世界去~
嫲嫲睇Josie, 爺爺睇Max ) 

第一站閒逛東薈城,無意中去左 COACH )

睇啱埋鏡拼拼,出事了^^ ) 

老公送左個手袋俾我做情人節禮物,另外我自己再買左個長銀包 ) 

其實都睇啱埋副太陽眼鏡,但買咁多樣太誇啦,兩樣已超級滿足 ) 

第二站愉景灣 ) 





呢間餐廳今日既情人節餐包埋隻 bear bear…… )


( ……不過老公唔係 book 呢間,我亦都唔「好」公仔,但睇見一隻隻 bear 坐晒喺度都覺得好攪笑 ) 








( Figor@Discovery Bay D’Deck ) 























原來老公係有準備小禮物俾我架,我以為佢冇所以頭先係 COACH 先即興送手袋俾我 ) 

立體情人節卡 ) 

內置 LED  ) 

要自行插 USB 俾電發光 ) 

有個小小既隱藏位置可以寫野 )

呢張相係今朝瞓醒,成間房關晒窗簾,老公放喺床邊既 surprise )

( 送俾老公既情人節禮物,稍後再 post details ^^ )

沒有留言:

張貼留言