網頁

2015年7月6日 星期一

2015-06-24 remote shopping@London


預早上網 cap 圖,將想買既野 send 晒俾老公,之後多得偉大既 Whatsapp, 老公邊 shopping 邊影相,我就答佢邊樣買邊樣唔買,又幫手喺屋企度 size…... 時差既關係,好多個夜晚 whatsapp 至凌晨四點先瞓 =.=

好多我最愛既英國國旗,超開心!

特別嗚謝老公大人喺網絡唔穩定既情況之下努力影影影send send send買買買,山長水遠爆晒喼咁運戰利品返黎。

( souvenirs@M&M’S world ) 

( blanket for 99 )

( m&m scarf ) 

( m&m BYOB ) 


( so colourful m&m’s ) 

老公揀左英國國旗紅、白、藍三色 ) 


 

( MWJM = Maggie Warren Josie Max )


( Max x1, Josie x3, mama x4 ) 

好靚呀,如果有大人 size 就好啦~ ) 












英國國旗電子磅 ) 

( support 5 weighing units g/lb/oz/kg/ml ) 

( love this Union Jack backpack! ) 

( Union Jack Headphones )


 headphones 可以摺疊慳位D而且冇咁易整爛 ) 

( Union Jack slippers ) 

老公仲買左好多我既最愛^^ ) 




唔入廚但又 order 老公幫我買圍裙 :P ) 










( Clarks Child Shoe Names Labels for JosieMax ) 

( scarf for Po Po )

( lambswool scarf )

( crazy shopping for Josie & Max ) 

( For Josie ) 







( For Max )


本來想買黑色,不過冇 size, 白色照殺…… 唔知幾時減肚成功可以著住佢游水呢?! ) 

老公買俾我既飾物,頸鍊、手鍊、手鈪、戒指、耳環, all are so nice! ) 



( For dad dad ) 


最靚係白色嗰件恤衫 )

( 老公既行程緊迫,買晒野俾我地先, last minute 先臨急臨忙買野俾自己 )

沒有留言:

張貼留言