網頁

2015年7月24日 星期五

2015-07-11 母女仨@處女星號(Day2)


三日兩夜食、玩、hea、瞓、賭, happy~

兩日戰績:I win $100, 家姐win$600,win$900, 皆大歡喜 : )

朝早九點幾先瞓,瞓到下晝一點起身^^ ) 

天海合一,好靚~ ) 

梳洗好準備出發 ) 



媽咪一早出左去,二家姐未願起身,我一個人去歎杯咖啡食少少野 ) 





一個人喺船上面周圍行,行到邊影到邊,可能隻船大,去到邊都冇乜人,好 free~ ) 


頂層勁曬新買既 UV 帽大派用場^^ ) 








真係覺得好寫意呀~ )



下次再黎要玩下條長長既滑梯先得 ) 









遊戲機&後排既麻雀區 ) 

( child care centre ) 

13樓行到7樓,終於同媽咪&二家姐相遇 ) 

陪媽咪食野@Blue Lagoon ) 


海鮮滑蛋河粉 ) 

食完野暈緊浪既家姐要返房一瞓再瞓,我同媽咪再去賭場各自玩過 ) 

尋晚唱既籌碼好 ‘come’玩,今日 no luck, 好快玩完,自己返房用下電腦執相寫 blog )

媽咪玩到成 8點先返房搵我地去食晚飯,餓到我呢 =.= ) 

第一round就食甜品 )


飯後閒逛一陣就去左睇 show ) 

實在太精彩啦,個個表演者都好 PRO ) 

睇完 show 11點幾,媽咪同家姐都返房,我自己去左飲野 ) 

( order $45 以上既飲品,可以 free wifi 兩小時 ) 

與世隔絕 24小時以上,都係心思思要同外間連繫一下,最重要係睇下 Josie & Max 有冇事,出世咁耐都冇試過掉低佢地自己去玩 ) 

( 呢杯叫做 ‘LADY IN RED’ )

名副其實 lady in red, 少少酒精都必定成面成身紅卜卜 

凌晨一點九,媽咪黎左搵我,一齊去食宵夜 )

( 食完好好味既魚蛋粉我叫媽咪先返房,我再去賭場玩下,幸運地只係用左大半個鐘贏返晏畫輸左既$600, overall $100, 返房休息lu~ )

沒有留言:

張貼留言