網頁

2015年7月14日 星期二

2015-07-01 family swimming time@七.一

上年帶埋Josie 去遊行,一時曝曬、一時落大雨,大部份時間都係塞人,實在行得太難。

尋日同公公講起,要搵人睇住 Josie and Max, 我想去遊行。

公公好灰心咁話:「香港冇得救架啦,你有能力就走啦,如果唔係只可以接受。」

我真係好唔想接受,但同佢一樣好灰心,呢個政府真係會聆聽我地既聲音咩 (

HOCC:「除非你對香港政府滿意指數已爆表,覺得現時嘅香港已經係你心目中嘅美好新世界。如果唔係,七一,香港人仍是要走出來的。管他有用無用。」

雖然認同,但最後我都係冇去到。


呢張相兩個有D似樣 ) 

( so excited to go swimming~ )


( walking to clubhouse with dad dad ) 


( Max@28個月, Josie@45個月 ) 

( seeing ants^^) 



( 1st swim@2015 )





( jump…SPLASH!…smile~ )

沒有留言:

張貼留言