網頁

2008年9月10日 星期三

2008-09-10 補祝生日

今天舊同事為我補祝生日, 雖然已經九月了, 但沒所謂啦, 那是一份心意. 已經習慣了教書的朋友在暑假時各散東西(去旅行呢!), 開學後便再次聚首一堂, 只要能聚一聚也覺得很開心!


忽然間我們竟然大談《家好月圓》的劇情, 原來阿聰是電視迷來的, 真想不到! 大家選一個自己想演的角色…..


阿溫要做凌B, 大家立刻喝倒采, 我們都不喜歡拖泥帶水的人
阿清要做阿慶, 因為不用說話
我要做阿卡, 因為可以鬧嘉美:「有 feel 唔係大晒! “索” 唔係大晒!!!」
家敏要做周沖公公, 笑鬼死!!!
…….

甚少追劇的我, 近來真的狂追《家好月圓》, 雖然集集吵吵鬧鬧冇餐安樂飯食, 但其實好真, 因為現實生活中真的會有奸險的紅姨、睇錢大過天的 Sa 姨、有其母必有其女的嘉美、一腳踏兩船的凌B … … 但我不相信有懶偉大懶有良心的第三者于素秋!





我的生日禮物:

超喜歡的 MUJI 碗碟 )




( Clarins Lip Gloss )











( ES Skinbase, 這個真的不曉用, 只知道不平的! )


















多謝晒你地餐飯同埋禮物呀!!!


沒有留言:

張貼留言