網頁

2008年9月14日 星期日

2008-09-14 翠儀的婚宴 + 慶祝中秋節

            中秋節正日, 但竟然都有朋友請飲, 可能因為大家要做節,
所以成班小學同學太部分都不出席.



            中秋佳節, 特別想同另一半一齊, 於是裝身之後,
我叫阿政陪我一齊出銅鑼灣, 我打算入席先上去, 叫阿政自己行街街,
然後食完早些走再會合去賞月.

                          

 



                臨上酒樓之前打電話給三個小學同學, 兩個都不去,
另外有一個找不到, 接駁到留言信箱. 本來
4
個人去飲, 結果得我一個, 點算?!



               最後叫阿政陪我上去看看, 結果我瞄到座位表, 還看到我坐的那台已經坐滿男人,
~ 今晚究竟點過呢?!



               最終, 我做了一個不太好的決定  ── 上前跟一對新人祝賀, 給了十足人情, 拍了合照便離開了. 翠儀, 真的很對不起!

                          




和阿政到了御家吃壽司 )

自拍照 )



( 無聊連拍 )




( 本想到維園的綵燈會, 但人太多不想去, 改逛 IKEA )



最後一站, 到鄰居朋友家賞月:



1 則留言: