網頁

2008年9月16日 星期二

2008-09-16 最徹底的一次

終於的起心肝將已經不穿/不多穿的衣物從衣櫃抽出來掉了!!! 




X 17



X 59



X 13



 X 14



手袋 X 6



內衣 X N



今次掉得那麼狠、那麼徹底, 原因只有一個



…… 



就是



……



騰出更多空間買新的衫褲鞋襪, 哈哈哈哈~~~~~




 阿政放工之後, 我即刻話俾佢知我既彪炳戰績, 仲諗住佢會讚我叻, 點之佢竟開我既衣櫃, 然後話:「唔覺多左位既?!

最後一袋二袋運左去呢度



                           


                           ( 救世軍舊衣回收箱 )



 阿政好攪笑, 臨掉落去既時候問我:「你係咪真係捨得架?!


2 則留言:

  1. 真係好多~ ^^
    舊的唔去~ 新的點會來~ ^^

    回覆刪除
  2. 「騰出更多空間買新的衫褲鞋襪 , 哈哈哈哈 ~~~~~ 」 我相信妳這句不是說笑,是認真的吧!

    回覆刪除