網頁

2009年4月11日 星期六

2009-04-08 跌爆電話 >.<

今日好唔小心, 講完電話想擺番落褲袋既時候突然 , 成部電話跌落地下, 仲要係個面趴係地o個隻, 聽到好大聲既啪一聲, 執番上手既時候, 成個 screen 光晒, 見到明顯成個 LCD 爆左, 超勁唔開心!




其實呢部 HTC 已經用左一年零八個月, 除左慢之外, 我一直都好鍾意佢, pda phone 既發明取代左又帶電話又帶 pocket PC 出街既日子.

不過慢都係幾致命既弱點, 畢竟我係一個追求速度既人, 慢一秒我都唔耐煩. 與此同時, 我又極度要求樣靚同埋 slim, 就係因為咁我仍然未搵到另一部可以取代佢, 所以先至破天荒一部電話用到接近兩年.



自從 iPhone
出左之後我勁心動, D plan 貴到死, 而且部機根本就未完善, 我死忍難忍都唔俾自己買, 打算一直用我呢部 HTC 直至 iPhone 完善左或者 D plan 去到一個合理既水平先, 點之自己唔爭氣, 跌到佢咁傷, 真係十級傷心.

( 跌爆電話事件發生之後, 去左元氣同阿政由夏威夷番左黎香港既表哥食野, 於是我要收拾心情, 唔可以黑口黑面對住人 )


2 則留言:

  1. 阿政開D做野啦! ^^
    其實電話內的資料先係最大問題!

    回覆刪除
  2. 其實 這部 HTC 都功德圓滿啦 .... 你跌左佢 咁多咁多次 !

    回覆刪除