網頁

2009年4月24日 星期五

2009-04-22 SzeSze’s Wedding

今日我既其中一個表姐結婚, 去左帝苑酒店飲, 媽咪鬼咁心急, 約定要我早D到打牌. 去到我既詩詩表姐都好 surprise 我咁早到, 我仲做左第一個o係簽名綢上簽名既人, 仲要係新郎哥幫我開筆既, 真係攪笑!




( 今日有一舖奇牌, 最後摸和, 原來四家都單吊"發財", 真係從未試過 )

入席啦~ )

( mom & dad )

表姐 表姐夫 )

               


          ( 佢地都係去馬爾代夫honeymoon 預祝好天氣玩得開開心心 )


1 則留言:

  1. D 裙係旺角的一間商場買~ 勁平~ 兩件加埋不用200元~
    用來影相的! ^^

    回覆刪除