網頁

2009年4月21日 星期二

2009-04-19 結婚九個月紀念

眨下眼又一個月, 咁就結左婚九個月啦, 今日老公要番工, 冇得慶祝住, 要等聽日, 不過老公就送定左張卡俾我先.

今次張卡好靚呀, 設計仲好特別添, 老公將卡內設計成黑板, 今次既課題係 “hard time” , 右面有家課欄, 各個科目有好多功課要完成, 好有意思, 虧佢想得到, 真係好有創意.

細心既話你會睇到佢係值日生, 我係老師 )



( 老公超鐘意去 Irints 買卡
左靚之外
, 通常裏面都係空白, 可以俾佢自己發揮)


1 則留言:

  1. 阿政真係超有心思! 好正! ^^
    你地兩個都要加油呀, 我同老婆現在都係學習緊相處之道, 原來結左婚先知大家唔係完全認識大家的!
    加油! hard time, 真係好有意思!
    希望你地快d去到sweet time! 不過可能你地成日都係... haha
    [版主回覆04/23/2009 17:34:00]早排見到你 MSN 寫住 "夫妻相處之道, 真高深" (類似係咁),  我其實好有同感, 兩個人走埋一齊, 一起生活, 同拍拖時係有分別既. 人地(包括你)會覺得我地可能 sweet time 多D, 但其實反而唔係, 結婚之後 argue 比以前多, 不過每次都係互相了解既時候, 每一次都會有得著, 我地都係努力磨合之中. 你地都要努力呀!

    回覆刪除