網頁

2010年9月9日 星期四

2010-09-06 sweet sweet breakfast from PRET

今日老公一早起身就要去西灣河上一個朝九晚五既 course, 迷濛之中記得老公同我 goodbye kiss 左先走……. 點之好耐之後老公又o係我床邊出現,我仲同老公講你仲未出門口呀?”



原來o個時已經十一點幾,老公個 course 竟然因為唔夠人上唔成,由新界西去到港島東先至知要臨時 cancel,攪錯!




( 一瞓醒就見到一份美味既早餐放o係我枱面, 另外仲有張小小既心意卡,
sweet~ )



( PRET 凱撤雞胸肉沙律
) 



( yummy~ yummy~
) 




( PRET 隻提子乾cookies 好好味,上次食過之後叫過老公得閒再買番黎俾我 ) 



( 謝謝老公既支持,好開心^^
)




( 光頭BB?! Hahahaha…… )


1 則留言:

  1. SMALLDOBEE 比比媽2010年9月10日 晚上9:46

    so sweeeeT~~!!!
    兩公婆多年來都咁恩愛同有情趣....實屬難得~~!!!
    好羡慕哦~~!!!
    你最近個LOWER BACK還感到痛嗎??
    多D做運動....會有幫助的啊~~!!加油~!!
    [版主回覆09/12/2010 11:05:00]haha 最近開始覺得腰背,尾龍骨有少少痛, 我諗坐姿都有D影響,有時坐既時候好懶,冇伸直條腰坐,要改一改。 仲有呀,訓覺既時候覺得點訓都唔係好舒服,左轉,右轉,冇覺好訓>.< 會架啦,要開始做下運動先得^^

    回覆刪除