網頁

2010年9月28日 星期二

2010-09-18 參觀瑪麗產房




好耐之前已經報名參加瑪麗產房既 tour, 不過直到今日先至有位。



今日由一個助產士帶我地一聚準爸爸&準媽媽參觀,全程一小時,助產士講解得好清晰,令我地清楚知道好多野:



-見紅/穿羊水/作動第一時間應該去幾座幾樓



-準爸爸可以去休息室等候



-開到幾多度可以去候產室



-未生得準爸爸可以o係邊度陪媽媽行下,做下運動



-產房設備



-止痛方法(生產球/按摩/聞氣/止痛針/無痛分娩針……)



-生產後住既地方



….etc




( 呢個係頭等房,真係好希望到時有位俾我,因為住頭等可以加錢加床,咁老公就可以全程24小時陪住我啦!)  


1 則留言:

  1. WO....資料好詳盡呀!!!原來有頭等房??!
    比普通房貴幾多啊??要提早執好"走佬"袋呢~~~
    好SWEET呀!!!到時候你的老公陪伴左右,是否申請了陪產???我想像到BB出世時,夫妻二人都感動呢...(^_^)
    [版主回覆10/01/2010 16:47:00]普通房應該大約$100一日 但二等房同埋頭等房就好多萬啦, 我只係知道要住頭等,要俾十萬按金,二等都要俾六萬按金。 不過公務員就好抵,只要生既時候冇人用那兩種房我都可以用,價錢好似大概只係十分之一。 如果時間許可,老公都會陪產,所以而家佢都要一齊上運動班,學下野 :P

    回覆刪除