網頁

2010年9月13日 星期一

2010-09-12 讓座

由於我個肚兩個幾月時已幾明顯,所以當時已經開始有人主動讓座,當中真係遇過唔少好心人……. 不過當然有例外,我亦都遇過一D扮訓覺,扮睇唔到既人甚至明睇到都係唔讓既人!

今日o係天水圍站上車,兩排五座位都坐滿人,唯有搵條柱扶住等位,期間兩個妹妹仔一路坐一路傾計,雖然我個肚已經成五個月,非常明顯了,但完全沒有讓座既意思(我知佢係睇到我既), 到左元朗站,佢兩個落車..........坐左佢地個位之後,我就見到呢個咁顯眼鼓勵人讓座既 banner, 我覺得幾好笑! (冷笑!)

同時間又覺得好悲衷,阿嬸師奶等冇呢種教養都算,點解受左十幾年教育既中學生都係咁,唉~

其實同教育係咪真係有關係?!

好多時非常主動讓座既都係睇落粗粗魯魯既阿叔阿伯地盤佬,佢地都咁自覺做到既野,反而後生仔女做唔到,唉唉~

( "Let's do more for others Please offer your seat to anyone in need"

我一定會將呢D基本既禮貌教好我肚裏嗰個!)

我將呢件事放左上 facebook, 結果好多媽媽朋友回應,佢地既經歷同我差唔多,甚至更差,唉唉唉~


4 則留言:

  1. I used to take MTR to office and would actively give my seat to those pregnant women or others who were in need...but I am not a " 地盤佬" at all ...agreed that education is a prime factor for this virtue...hope you will nurture your offsprings with good features.
    [版主回覆09/16/2010 07:22:00]Good! appreciate that much THANK YOU!

    回覆刪除
  2. 噢!!!你已經試過元朗廣場對面個間的餃子了...失望而回,真可惜呢!
    因為我幾次也是去恒香的分店,由於早上時間,看著它煎起才吃...沒出現你的情況,這也沒辦法....分店多,價錢平宜,未能確保每間店的水準....
    wo...你喜歡上海菜??!!哈哈me2....上海婆婆我必點小籠飽,炒粉皮,担担麵呢!!記得兩年前去過上海,反而那邊不及香港的好吃....我支持香港真的是美食天堂!!!什麼美食也集中呢...yeah!!!
    另外,我去過位於荃灣及尖咀的"霸王山莊"上海菜館,也不錯呀!有機會你要去試試呢~~~
    仲有呀!洪水橋間香辣屋泰國菜也ok,還可以泊車..但是你現在有了小B不能吃辣的食物及海鮮...留待你生完之後,可一次過吃得痛快呀!!!要好好戒口...
    下星期是中秋節囉...提早祝你中秋節快樂,身體健康,一家人開開心心....團團圓圓呀!!!
    [版主回覆09/16/2010 07:24:00]霸王山莊& 上海婆婆我也經常幫襯, yummy~ 我也祝你中秋節快樂 ^^

    回覆刪除
  3. SMALLDOBEE 比比媽2010年10月22日 凌晨1:50

    感恩.......我陀BB十個月.......幾乎每次去街都有人主動讓座的.....可能我個樣太可憐.......哈........!!!
    不過有一樣野又幾認同你既講法.......多數都係麻甩佬...同女人讓座......0靚仔.......扮傻扮瞓超衰格~~!!
    ANYWAYS.....到宜家有時我抱著小比......都仍然有好多好心人肯主動讓座的~~!!!YEAH~~!!
    [版主回覆10/22/2010 18:42:00]You are so lucky~ 咁我而家開始o係屋企練習定一個可憐樣先,哈哈

    回覆刪除
  4. 從小到大我都會讓坐比d孕婦和公公婆婆雖然唔係 地盤佬可能我睇落粗粗魯魯但我每次和太太出街都無人主動讓坐點解會咁架?每次都要我出聲公民教育很重要呢今日我坐巴士明明兩坐位d人係都要坐出面唔比人坐入面我一直望著佢佢一直唔比反應我只好笑笑算數行入車最後面d大陸女人不知所為又徐鞋又放腳在對面坐位又大聲講野希望下一代不會這樣就好了!
    [版主回覆10/06/2011 22:51:00]唉~太過份啦!!!

    回覆刪除