網頁

2012年10月1日 星期一

2012-09-22 iPhone 5 (我的後補生日禮物 ^^)










(難得)幸運的我,竟在第二天就抽中了 iPhone 5.


我諗好多人一定覺得我好笨,因為我只抽了一部,有錢都唔賺。



實情係我真的是 Apple fans, Mac mini...... MacBook...... iPhone 3GS ......iPhone
4......MacBook Air......
我一直都是真心欣賞 apple 既產品同埋設計,已經買成癮,卻又買得心服口服。



所以我係確確實實一個用家,並非炒家。


















Confirmation email from Apple. 其實係咪因為見我只抽一部,知我唔係炒家,所以分配俾我呢? Or just by luck?? )


尋日開售第一日,老公收工路過 IFC apple retail store, 上午已非常多人 )

已經按照 reservation 安排既時間去到,都仲要排隊,好彩唔算排好耐 )  

回程等的士回家,點之原來呢個的士站全都只係行走港島區,司機見我大住肚,所以肯車我返九龍,但一定要行西隧 )

( iPhone 3GS 白色......iPhone 4 黑色...... 今次 iPhone 5 再買返白色 )

長左、薄左、輕左、差電頭細左、headphone 改良左 )

( setup in progress......  )



( iTunes sync 番所有 data 落去,攪掂,用得! ) 



試用新 function「全景模式」,第一次用 move 得太快,影到兩處少少走位 )

我的自拍,前鏡質素比 iPhone 4 好多了 ) 




3 則留言:

  1. 好想睇睇個headphone點樣,得得post相啊?

    回覆刪除
  2. 好想睇睇headphone點樣改良左,可可以post相啊?或者系篇blog度加張相
    [版主回覆10/01/2012 18:38:46]http://www.apple.com/hk/iphone/design/
    呢度有清楚介紹^^

    回覆刪除
  3. 唔該你啊!!

    回覆刪除