網頁

2012年10月19日 星期五

2012-10-11 我學會了(終極篇:P)









今朝瞓醒 Josie 好醒神,係咁指住唔同物件講野,數字、英文字母、顏色、形狀、mama’s eye, nose, ear, chin, hair……



另外,我問佢
“where is dad dad? ” 佢指住牆上既相片。



我再問多一次我就答我
“work…街街…door(同時間指住道大門)…”



Josie 好似想將佢學識既野一次過表現晒俾我睇咁, mama 真係覺得好 surprise!!!



















( Josie says “yellow”
)




( Josie says “green”)


( Josie says “red”) 




沒有留言:

張貼留言