網頁

2012年10月3日 星期三

2012-09-24 Josie 又要食返藥

730日覆診時,進展得不錯,醫生再一次幫 Josie 停藥,一個月後覆診。

期間我地都覺得耳邊血管瘤又紅返少少,同埋腫返少少。

93日再覆診時竟然由 Josie 兩個月已睇開既醫生冇返,變左另一個醫生,佢竟然問我地 「咁你覺得要唔要食返藥呀?!

心諗:「唔係呀嘛?! 你係醫生喎,點解講到好似我鍾意食就食,唔鍾意就唔食咁樣,咁兒戲架咩?!

最終我地冇答佢,叫佢幫我地再約過下一個覆診期,睇番一直跟進開既醫生再算。

直至今日覆診,醫生認為要再次食返藥,不幸地 Josie 唔係大多數只需要食到歲半就唔使再食既小朋友,唯有繼續觀望,兩個月後再覆診。



沒有留言:

張貼留言