網頁

2012年10月12日 星期五

2012-10-04 狂淘14張單









三個月冇淘寶啦,近日趁臨生之前淘最後一次,下個月又再超級忙碌,有排都唔使旨意有時間淘


( 14張單一次過集運送到,剩係點貨同檢查都花左好多時間 )  
















( 母女裝冬天boot, 太可愛啦



呢個帳篷買定將來一家大細去沙灘玩既時候用 )


帳篷摺合好方便而且幾輕,放入收藏袋都好容易攜帶 )

( 呢個電動螺絲批幫老公淘既




3 則留言:

  1. MAGGIE, 我想問點樣集運呢,我上網睇都唔係好明呀,可否教下我呢,同埋我想問現家7仔都冇得買淘點,你係點比錢架,THANKS
    [版主回覆10/26/2012 22:52:50]知道淘點結束,所以我預先入定 $2000 落 a/c, 暫時未用晒。
    集運就係將你所落既單,全部地址都輸入集運公司地址,然後將所有快遞既運單編號SEND晒俾佢地,同集運公司保持聯絡,叫佢地收齊通知你,話俾你知總重幾多,然後同佢地下單,一次過將所有單快遞去你屋企。

    回覆刪除
  2. OIC,咁我知道啦,真係唔該哂你呀~~~

    回覆刪除
  3. 集運意思系a 店去集運公司收一次郵¥,集運來香港家收一次$對嗎?如a 公司去集運免郵即只需集運來香港家收一次,對吧?·:
    [版主回覆02/16/2013 03:42:47]無錯無錯!
    對於買好多張單,而貨物較輕黎計(e.g.衣物),集運真係會比較化算。

    回覆刪除