網頁

2014年7月14日 星期一

2014-06-27 supermarket & indoor play area

成日都叫 Josie D瞓晏覺,早D起身就可以同 mama 出街,但佢十日有九日都係做唔到,好多時冇街出。

今日難得做到早瞓早起,mama 即刻帶佢逛超市同埋去會所玩。

Josie 好鍾意同唔同既小朋友玩,拋波、追逐、齊齊玩 Octopus "are u ready…….GO!!! " , 成班玩得勁開心。

玩到好盡興,Josie 仲話要去睇埋圖書先走。

到最後因為離開 club house 既時候 mama 手快襟左開門制, little miss stubborn 發作,又喊又扭左勁耐先返到屋企 =.=































2 則留言:

  1. 我女又係突然固執,例如跌左個波泳,平時自己執,突然會堅持我執~係咁喊~

    回覆刪除
    回覆
    1. Josie 就乜都話要自己,有時手快幫佢做左佢就勁大反應 =.=

      刪除