網頁

2014年11月6日 星期四

2014-10-31 祝一路順風~


好開心今日可以送媽咪爸爸機,明早六時大概應該已抵達加拿大。

呢一刻實在非常感動,因為2014年實在發生太多太多既事。

年頭爸爸要做大手術,住院兩個月,兩次深切治療,喺爸爸最需要支持同照顧既時間,媽咪唔能夠去醫院探望。

變成沒有工人忙到顛既我、二家姐同埋兩個姑姐輪流探望,為爸爸買物資、食物、洗面、抺身。
我心深處知道爸爸其實是希望當時照顧他的是媽咪,但當時媽咪身體都有問題,知道媽咪已經好一段日子受痾血既情況困擾,一家人都鼓勵佢搵醫生檢查清楚,但佢偏偏唔願意行呢一步,而去接受親戚介紹既「能量治療」,貼貼紙、食米紙、飲薄荷水、搽好多唔同產品以及到中心接受「治療」,以上種種花費不菲。

治療中既媽咪簡直判若兩人,有如中邪教一樣,行為怪異,談吐都變成另一個人,經常維護呢個團體。
除此之外,更改食全素,肥肥既媽咪瘦左幾圈,成個人謝到無可再謝,作為囡既我心痛到死。

團體中人「目測」斷定我媽係大腸嚴重發炎,當時媽咪斷定自己死硬,所以執意繼續治療,而我地一家人都認為媽咪當下最應該做既係大腸內窺鏡檢查,報告自會反映一切。但呢個團體既人話我媽既情況危險至臨界點,用外物檢查都會一觸即發演變成大腸癌。

成世人都怕事無乜主見既媽咪信到十足十,所以極力反對做大腸鏡檢查。

與此同時爸爸既情況好壞,好想見下媽咪,但媽咪覺得平時照顧爸爸時出入醫院後痾血情況會較嚴重。團體中人話佢地有「數據」顯示媽咪唔適宜去醫院,而且醫院有負能量,對我媽有生命危險;如果我媽要去醫院的話,連我爸也會受影響。

成世人最錫我爸既媽咪當然唔夠膽去醫院,如是者兩個月以來我疲於奔命出入醫院照顧爸爸。
爸爸說媽咪已中毒太深,簡直好似被洗腦一樣,話佢已冇得救,叫我放棄,佢亦已經心淡,唔想再見到我媽。

但我肯定爸爸其實仲好著緊媽咪,因為手術後爸爸痛到顛神志不清既時間,佢捉住我手但完全認唔到我,口裏面重覆叫住我媽既名。

我永遠唔會忘記我爸喺深切治療插晒喉,講唔到野,用儀器機呼吸,注射緊強心針,但都要用盡佢最後一口氣寫同埋做口形話唔要見到我呢個親戚,同埋唔要見我媽,之後儀器係咁響,姑娘話病人太激動,一定要停止佢再激動。

更加唔會忘記有一幕,媽咪終於鼓起勇氣冒死都要黎ICU探一次爸爸,但竟然陪同媽咪黎既正正係呢個親戚(因為佢要俾能量支持住我媽行入醫院!)

我打算陪佢一齊入去ICU,襟鐘向姑娘交待身份之後,門鎖解開,竟然呢個親戚想奪門而入,我立刻阻止,幸好仍有其他親人在場及時分隔開,如果唔係爸爸見到真係隨時有生命危險!!! (TVB劇情原來喺現實生活中真係會出現架!)

兩個月以來既辛苦除左係頻撲,經常出入醫院,回家不可接觸 Josie & Max, 一定要先從頭到腳大洗,隨後還有好多家務要完成。面對爸爸時替媽咪講好說話「你唔好怪佢啦,要怪就怪控制住佢嗰班人,佢想黎探你又黎唔到佢都唔好受」,對住變左另一個人既媽咪,要唔嬲佢,同情佢只係受害者,但又唔想放棄佢,極力說服佢,引導佢諗清楚成件事等等,簡直係EQ大考驗。

媽咪為住一句「唔通親戚會害我咩?!」同我地一家人抗衡左好耐,為左勸佢做大腸鏡檢查唔知鬧左幾多場交,情況就如談判,講到明無論結果如何,我尊重你,你要醫定唔醫,點樣醫係你自己話事,但至少做檢查驗清楚係乜野一回事,就算係大腸癌都要知道情況有幾 worse.

事件拖延左好耐,終於勸服成功,做左大腸内窺鏡檢查,當中發現既瘜肉經過化驗,全部都是良性,醫生證實大腸完全冇任何發炎,而媽咪既腸比較敏感(腸易激綜合症又名腸胃焦慮症),並唔係某團體所講既一回事。

自此之後,媽咪開始清醒返好多,慢慢變番我真正既媽咪,正常飲食,體重增加番。

心痛係佢經歷左一段好長既恐懼歲月(完全係不必要既),如果當時唔係出盡牙力去勸佢,真係唔病都變重病。

前陣子終於決定要遠行,去加拿大探望大家姐一家,雖然佢地仍然喜歡粗聲粗氣既相處方式,但見佢地兩口子為住呢個加拿大之旅外出 shopping 買褸買鞋,熱切期待今日起行,我真係覺得好感動,好感動。
出發齊齊送機~ ) 

成個下晝叫 Josie 瞓晏覺都扭扭擰擰,最終就到機場既十分鐘先黎瞓著 =.= ) 

公公只係需要靠學行架已經可以自己行,繼續努力! ) 

好彩老公特別請假幫手,如果唔係我實在冇能力處理兩個老人家+兩個細路+13小行李急+hand carry+輪椅+學行架!!! ) 



兩隻嘩鬼喺機場跑跑跑 ) 


( check-in, 寄行李等等都好順利,要入閘啦~ ) 

玩得開心D, 玩耐D先好返呀! ) 




( little shopping at the airport ) 

送機之後去左爺爺嫲嫲屋企晚飯 ) 

( Josie & 爺爺 )

沒有留言:

張貼留言