網頁

2014年11月9日 星期日

2014-11-02 我的驕傲──全人奶14個月+2年


聽日 Max 兩歲啦! 我的人奶之路完滿結束啦!

由第一胎生 Josie 開始,我已決心要餵人奶,當中遇過好多問題(血管瘤留院、part-time代課……),但我從未諗過放棄,去到邊餵到邊、泵到邊,最高峰每日餵十二餐,嚴重唔夠休息。經歷過冇工人既日子,泵奶、洗奶泵、儲奶、翻熱人奶真係好花時間,但都一關一關地捱過。

因為有左 Max 又嘔又痛,最終 Josie 全人奶14個月冇再餵落去。

直至 Max 出世,
我再一次決心餵人奶,而且要全埋身餵,告別泵奶既麻煩,但換來係極度困身,永遠同 Max 形影不離,佢連一個奶樽都未用過,每一餐都係我自己包辦,從未假手於人.....卻犧牲了我的日常社交,每一個行程都會遷就餵奶時間,跟朋友晚飯、聚會等時間少之又少。

成功全人奶一個月、三個月、半年之後,我開始訂下一個更遠既目標,就係按世衛既標準餵至兩歲,我真的做到了!!!

2010 4 月陀 Josie 開始,直至今日,歷時 4 年半,為左 Josie & Max 既健康,小心飲食、不電髮、不染髮、不塗指甲油、沒飲過一口紅酒、化妝次數應該十隻手指一定數完……唔容許自己病、真係病左都會死頂唔食藥,為的是盡量「無添加」。

如果餵人奶可以令 Josie & Max 健康成長,受惠一生,我這4年半既犧牲太值得了,就當是送給他們最好的禮物吧 : )

我已任務完成啦,希望身邊仍努力中、打算努力既朋友堅持下去,亦請們身邊既親人、上司、同事、朋友多多支持佢地,呢條路真係好唔容易行。

共勉之~

1 則留言: