網頁

2014年11月7日 星期五

2014-11-01 我們的星期六


一直有捧場睇我 blog 既網友應該都知我超勤力 update, 縱使種種因素經常同 real time 距離一段時間,但我總係「有拖冇欠」既^^

我已經當左自己個 blog 係網上日記,寫野post野已經成為左我既生活。

連續第三個星期六自由身啦,可以追趕「進度」啦,長期落後既 blog 終於追貼好多啦,勁開心!

焦糖咖啡 & 牛肉薯蓉批 ) 

 
( Max 送家姐去上興趣班 )

之後去 indoor play area  ) 



接家姐落堂,一齊吹蒲公英 ) 


朋友再黎探訪 ) 


再一齊去 indoor play area 玩多次 )

( our take away dinner )

沒有留言:

張貼留言