網頁

2014年11月23日 星期日

2014-11-16 倒霉的2014


一月初工人完約返印,預早用$8000 agent fee 重新請一個 oversea 既印傭,遲左黎三個星期,當中已經覺得頂得好辛苦,點之黎左只係 1.5 個月,完全貨不對版,頂唔順買$1500 機票送佢走,agent 都冇幫到咩手,雖然可以半價換另一個,但我已冇信心再花幾個月請另一個可能係類似既物體。

之後朋友介紹經 Hire Me Free 請左個斷約工人,我真係好抗拒斷約嗰D,總覺得係好既,人地就唔會唔用你,自己 break contract 既,break 得人地他日都可以 break …… 我要求 agent 幫我聯絡前僱主,想查詢一下佢既工作表現,agent 之後通知我話前僱主話:「人都走左,唔想再講」,我當時衰心急,唔想再過冇人幫既日子,interview 完就請左呢斷約菲傭。

請完又唔安落都係擔心,於是自己跟住個斷約工人既 contract 地址寄左封信俾前僱主,希望佢好心簡單話我知個工人請唔請得過,誰不知前僱主一收到信,知道我要請呢個工人照顧一個一歲三個月既Max,同3歲既 Josie, 即時同我傾左45分鐘詳談呢個工人超級唔掂既工作表現(全日發白日夢、精神不集中、不能跟從指示、練精學懶、得過且過、不可靠、不踏實、不老實、不可信、讓她照顧小朋友好危險、講好多次要啄住先做、講大話、向僱主借糧、博炒……),與此同時查證得到 agent 根本冇問過佢願唔願意同新僱主對話,擺到明係唔想穿煲。
結果我即時叫停呢份合約,因為佢地存心忍瞞,如果一早知道呢個工人既惡行 ,我絕對唔會請佢,我要求佢地全數退回 $5980 agent fee, 但對方唔認錯,只係願意退$1980菲律賓出國未付既文件費。

雖然已向消委會投訴,經過多次磋商,但對方依然唔肯賠,下一步可能係小額錢債,錢係一個問題,誠信係呢一個問題,我實在唔能夠接受咁無良既僱傭公司,只係為左促成生意,乜都唔會理,慶幸遇到一個肯合作既前僱主,如果唔係都係嘥時間,請左返黎又係倒貼機票送走。

經過呢兩單野之後,唔想再撞板,決定唔再心急,不斷向身邊既親朋戚友打探有冇完約工人,另一邊自己上網搵,當中同過50多個菲傭交涉,佢地真係揀工揀到爆,唔係住港島區就會嫌遠,冇工人房又唔制,曾經有兩三個差D成到事,又有一個好過份騎牛搵馬既簽好晒合約,所有文件入晒入境處,上工前一晚同我講唔做,仲要同我講 “I can have the right not to work for u, and u can also have the right not to hire me!”, 嬲到爆炸!

最最最後竟然係因為喺 club house 貼既 memo, 請到一個只係喺香港完成第一個合約既工人,鄰居因為仔女一個升中一、一個升大學,又想佢地獨立D所以唔再請工人,深入了解佢既工作表現之後,大家你情我願簽左合約。

8月尾正式上工,告別7個月冇工人既日子,新工人表現良好,屋企非常整潔、好愛錫 Josie & Max, 煮野都唔錯,一切好快上手,所有野都自動波完成,終於覺得可以鬆一口氣,過返正常生活。
誰不知有一日佢話大仔入左院緊急地需要做手術,想同我地借錢,咁多個工人我都堅守唔借錢呢個原則,但今次事出突然,原來我對住一個喊到死既人係會心軟,就係咁我地借出左 $10,000借係出於真心覺得佢好,我真係好滿意佢既表現,心諗覺得搵到個啱既人,想幫佢擺平件事,唔想因為咁冇左個人,諗住佢會報恩,以後更用心幫我做埋落去。

其間斷續地攞假話佢個仔ICU緊情況唔穩定,又話再需要錢,但我地已經表示唔再借,再之後就話個仔救唔返,要返菲辦身後事承諾十月尾返黎,結果一去冇回頭。

我即時通知入境處終止佢既 working visa, 同時間去埋警署備案。

其後搵到佢既朋友,同埋喺 facebook 搵到佢家人同個仔,知道一切都係大話,佢仔好健康,冇做過手術,亦都冇死,原來三張醫院收據都係偽造既,佢喺香港同菲律賓都係周身債,passport 都抵押埋俾債主,入境處查到佢冇出境紀錄,而家失蹤,全世界都搵緊佢。

唉~原來一直都處心積慮,當中騙左無數個大話,為左錢一個媽媽可以話自己個仔病重再死埋,簡直係最佳女主角,自編、自導、自演。好失望! 好憤怒!!!

之後終於物識到一間朋友介紹既僱傭公司,請過另一個全新未黎過香港既菲律賓工人,又捧上 $8180 agent fee, 再一次祝願自己好運,靜待2015二月中會有個正常既工人用。

由一月中到而家,使左幾萬蚊,用左勁多時間、花左好多心神,結果都係運吉。成年都係自己捱,爸爸媽咪身體既事、由 Max 一歲湊到兩歲呢年真係好辛苦、餵人奶既堅持等等,再加上最近信箱爆滿搬運公司既宣傳單張,心知不妙,上網睇睇原來業主賣左樓,超大鑊,一對手究竟可以做幾多野,呢個 2014 太過精彩了,救命!

請賜我正能量!!!

4 則留言: