網頁

2015年5月17日 星期日

2015-05-10 big shopping@Disneyland


4月尾同 Max 拍拖去迪士尼玩,shopping 之餘仲續埋會籍。

點之隔左一日之後就喺 facebook 睇到好多朋友去 Disneyland 血拼,原來有6折購物優惠,做左會員咁耐我都唔知會不定期有 D 咁筍既優惠,早知上次唔買野住啦~

今日係星期日+母親節正日+6 折購物優惠最後一天,迪士尼爆多人,好彩我明智地揀左一個人黎 shopping.

其實我一向唔「好」卡通人物, 但由屋企揸車去 Disneyland 實在又快又方便,即管去掃下貨氹下 Josie & Max 開心。

迫左五個鐘、走左十間 shop、簽左七次卡,unexpected 地買左好多野 ) 

超過一半係碗碟、刀叉、水杯等餐具 ) 

 Mickey 碗以前已經買過一紅一黑,今次再買藍、橙 & 粉紅 ) 

曾經掙扎過唔買呢個大 Mickey 碗,覺得好佔位,但最終買夠兩個橫掂一個好係佔位,見隻新色幾靚,就索性買兩隻 :P ) 

( Mickey & Pooh Pooh 碟,一向習慣同款式既餐具買兩件 ) 
一套四隻水杯好抵呀,會員購物換購價只係 $40 ) 

雖然係膠杯,但睇落好似玻璃杯 ) 

以前買過一 set Mickey 餐具俾 Josie, 今次都揀一 set  Max ) 

記得上次玩完 BuzzLight Year, Max 踎喺 souvenir shop 玩左好耐,我喺嗰堆玩具之中揀左一樣俾佢…… 唔係六折 big sale, 相信我唔會買 ) 

( 9折既時候都會買頭飾俾 Josie, 而家有六折,當然又揀番幾件俾佢啦~ ) 




知道 Josie 好鍾意出奇蛋,但我從未買過俾佢食所以唔知價,不有六折左應該都唔方貴左去 ) 

希望抽中心儀既公仔啦 ^^ ) 

$40 專區」既收鑊 ) 

原價 $168 架,而家好抵! )

唔「好」卡通人物既我OK呢仔青BB Mike, 係唯一一件買俾自己既野^^ ) 

( Max & Josie 一人一頂 cap  ) 

揀左後面係網網既款式,感覺透氣D冇咁焗 )

( cap 帽跟埋太陽眼鏡,但竟然唔係防 UV, 即係唔用得,但有魔術貼固定,可以夾自己既太陽眼鏡 )
( big shopping 完,揸車返到車場 Josie 同埋 dad dad 落左黎接我, 仲送花俾我添 : ) )

( clubhouse 派既康乃馨, mama、婆婆、姐姐每人一枝^^ )

沒有留言:

張貼留言