網頁

2015年5月26日 星期二

2015-05-21 Josie 勁食牙膏!!!


買過好多唔同牌子既牙膏,年紀細要揀冇 fluoride 既,好多隻細細枝都唔平,成日話咁快用完一枝,幾十幾十咁買真係小數怕長計。

尋晚發現最近開既一枝牙膏只係用左個幾星期就冇晒,唯有又開一枝新既,點之夜晚陪刷牙時竟然發現全枝勁輕,擠都擠唔出,原來今日瞓晏覺前刷牙時全枝牙膏俾 Josie 食晒!!!
 
平時都知佢間唔到擠多D,然後啜啜啜晒又擠多次先刷牙,今次實在太離譜,結果俾 dad dad 鬧到佢飛起!

好多小童牙膏既生果味實在太勁,甜到好似食糖咁,用黎吸引小朋友刷牙,但 Josie & Max 向來都唔抗拒刷牙,實在無需要太好味既牙膏,如果大家用開有咩唔太甜又冇 fluoride 既小童牙膏記得推介俾我,急!

( 42.5g 話多唔多,話少都唔少,一日「用」晒真係超誇張! )

沒有留言:

張貼留言