網頁

2015年5月16日 星期六

2015-05-10 Happy Mother’s Day


Josie喺學校親手整既小禮物(棉花糖點蜜糖、再點彩色粒粒糖,放cupcake紙上,最後包裝,另外再用飲管等簡單材料整左朵花)

mama 星期五夜返屋企,但Josie一直喺床上等我.....一開佢房門,佢即時彈起身扒上窗台攞禮物,勁興奮同開心咁同我講"HAPPY MOTHER'S DAY!!!"
之後好努力講解禮物製作過程。

mama : 咁你有冇同婆婆講母親節快樂呀?
Josie : 佢都唔係我媽咪
mama : 咁你知唔知婆婆係我媽咪
Josie : (好疑惑咁既樣)
mama一直冇為意Josie係唔知呢種關係]
mama : 即係呢婆婆big tummy(大肚)嗰時,mama喺佢個肚裏面,婆婆生我出黎架!
Josie : (更疑惑既樣) 乜你以前係BB黎架?!

Wakaka....Happy Mother's Day!!!

沒有留言:

張貼留言