網頁

2015年5月20日 星期三

2015-05-14 食得好


我既 blog 經常 post 食物相,好多人誤以為我好鍾意食野,但實情係正正相反,我向來對食真係冇乜要求,反而餐廳既格調, service 我會比較著重。

而喺屋企,食對我黎講只係最低層次──醫肚。

由於完全唔識煮野,所以工人識煮野係首要既!

新工人上任個半月,煮食方面漸上軌道,由起初唔識煮,到而家自己諗餸、買餸、煲湯自己攪掂,超開心!

要多謝婆婆同埋嫲嫲幫手教,另外要多謝公共圖書館,上次借左 4 cookbook 俾佢,佢好用心學,仲識得自己影低材料既圖片,去街市搵唔到就攞相出黎,抵讚!

( 見到屋企有章魚,佢就自己出街買蓮藕、豬肉煲湯,其他餸都煮得好有誠意^^ )

沒有留言:

張貼留言