網頁

2008年11月4日 星期二

2008-11-04 H&M大收穫

今日阿政 &
阿平要去九龍塘聽 talk, 我地兩pair人提早去又一城
EXP
食野, 佢地兩個聽 talk 造就左我
& Ell shopping
既機會.



佢地聽足兩個鐘頭talk, 我同
Ell
就全程o H&M shopping, 估唔到只係行到一間舖頭,
其他都未有時間行.



試左幾件褸都好鍾意, 平時好難買到 fit
身既褸, 所以難得好 fit
就唔捨得唔買. 埋單 $1,XXX,
我唯有安慰自己, 買左幾件厚褸, 冬天對我黎講就會冇咁討厭架啦!



                         

                           

 

                              



( 冷手襪 )



                   

                  ( 打底用的黑背心 )



( 耳環一對 )



EXP下午茶:


核桃克戟 )

菠蘿煙雞肉三文治 )

珍寶熱狗 )

薄餅拼咖喱角 )

咖喱雞 蒜茸飽 )

焗海鮮意大利雲吞 )

元朗晚飯:

又食綿綿冰:



 
 
 
 


2 則留言:

  1. hi, 你好...我在天德個blog認識你...
    其實之前我都見過阿政, 是在天德個教會認識他的....
    我好想問下你, 請問在那裡有綿綿冰食?
    [版主回覆11/08/2008 23:24:00]你好^^ 你知道B仔涼粉嗎? (有分新B和舊B的) 綿綿冰就o係新B斜對面既馬路. 正確地址係 元朗 建業街59號慶年大廈3號地下 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19117 P.S.好似逢星期一休息架, 注意注意 :)

    回覆刪除
  2. 唔該晒你寶貴既資料呀......其實我是很貪吃的, 看見你blog內的綿綿冰真的十分吸引.......
    我是住元朗的, 一直都不知道有這間咁出名的綿綿冰店舖....真的一定要試試看.....哈哈......
    [版主回覆11/10/2008 03:08:00]值得一試呀!!! 試完番黎話我知你鍾唔鍾意呀

    回覆刪除