網頁

2008年11月14日 星期五

2008 NOV10-16 馬爾代夫蜜月之旅 --- Lobster candle night dinner



呢餐龍蝦燭光晚餐係最最最貴既一餐, 但係真係好正好正, 正到暈既環境, 超好既 service, 係我地最回味既一餐




                   

                     海邊露天的燭光晚餐不停聽住海浪聲吹住海風好正好舒服




 

our menu, 逢期五才有的燭光龍蝦餐

一大籃食唔晒既麵包

 








額外 order 的白酒, 配合龍蝦好好味



因為我唔食魚, 所以阿政預先幫我去改MENU, 換在個 caeser salad 俾我



Starter, Nicoise salad with peppered
sear yellow fin tuna






main course 出場啦勁好味既龍蝦, d sauce 好都正

                

Main Course, Grilled Maldivian spiny lobster with lemon salt potato, stub beef tomato and beare blanc sauce

Dessert,Warmed chocolate cake with chocolate chip ice cream

雖然 menu 寫住每位 $99美金但因為 order  white wine, 另外再 10% service charge, 呢餐埋單要$2000 港幣但係我地都覺得值得因為真係好好食同埋個環境真係正到暈.

我地永遠都會記得一生人食過咁正既一餐 



待續



下回預告: 馬爾代夫享受篇 (豪華日落雙人SPA)

按此觀看精華相簿(400): 2008 Nov10-16 馬爾代夫之旅 







沒有留言:

張貼留言