網頁

2008年11月13日 星期四

2008 NOV10-16 馬爾代夫蜜月之旅 --- 人間天堂(餵魚篇)

住水上屋真係好方便, 可以經常睇魚&餵魚同埋浮潛, 我地拍左兩段餵魚既短片, 不過唔係好明點解 upload
之後段片會起格仔, 但本身段片係好清架



出發之前上網 search 資料, 阿政話:D人話我地個住既島唔係好多魚」, 我就答:「咁就好啦!」因為我好驚D, 離遠望就多D都唔怕, 埋身接觸既話少少地都可以接受到.




Toilet 都可以睇魚&餵魚






                   

             



              D麵包吸引左好多魚黎搶食

             



                 專業餵魚?!

                        

                        o係露台再餵魚

水底相機都影左好多魚不過唔係數碼相冇得 post 出黎俾大家睇

呢條係魔鬼魚我地另外仲見到小鯊魚不過影唔到

         



             有人要表演跳水喎

                  
                        換左泳衣打算落去游下水浮潛下…..

….但係我覺得D水好凍, 我坐o係樓梯遲遲未落到水, 點之被幾條大魚游左埋黎啜我對腳….






                   
                   …. 嚇到我即刻縮番對腳仲好鬼驚添




浮潛中 

                  


                        浮浮下去左浮台仔

水中餵魚但係又好驚放塊麵包o係水裏面撕會被魚包圍所以放o係頭頂上面離遠掉過去

待續

下回預告馬爾代夫美食篇 (Breakfastssssss)

按此觀看精華相簿(400): 2008 Nov10-16 馬爾代夫之旅 


沒有留言:

張貼留言