網頁

2008年11月15日 星期六

2008 NOV10-16 馬爾代夫蜜月之旅 --- Romatic Couple SPA




雖然呢個 SPA D都唔平, 但都好多人幫襯, 好似其他晚餐咁, 我地都要預先book, 黎得馬爾代夫玩既人既消費力都好高, 唔好以為千幾二千蚊一餐 walk-in 就有得食



講番個 SPA 真係好正, 環境一流, 我地特登BOOK 4-6PM, 乘機睇埋日落, 唔知係咪MASSAGE太舒服, 阿政瞓得好”lum”, 當我地趴低按完要轉身既時候, 大大個鹹蛋黃就正正係我地面前, 靚得好緊要, 我叫左幾聲「老公~ 老公~ 老公~」都冇反應, 就係咁佢就錯過左睇勁靚日落既重要時刻, 諗番轉頭, 我應該同佢個按摩師講「wake him up pls!

SPA自成一角既,同其他 resturant 同埋 hotel rooms 分開


每一間SPA room 獨立一間屋

好特別既風扇

Welcome drinks


Anantara SPA 原來好出名全球有六個國家都有

Romatic honey milk bath

按摩床留意下個地下


枕頭既位置下面用左透明玻璃按摩既時候都可以睇魚魚

                   

                         成個 SPA ROOM 都係落地玻璃可以睇海景

                  

                  outdoor shower, 室內仲有另一個

左上角係坐低做 foot bath 既位置

                   



                         我掛住影相, 阿政已經換好衫



                   

                   Floral foot bath



Foot bath 之後就係 honey milk bath



Ginger tea & cookies




一望無際既海

                   

 


 

Floral foot bath honey milk bath
Sesame scrub
Shower Aromatherapy massage Refreshment



做完 120 分鐘超正既 SPA 之後, 開始天黑了.



盛為 $300 美金, 另加 10% charge




待續



下回預告: 馬爾代夫慶祝篇 (老公三字頭生日)

按此觀看精華相簿(400): 2008 Nov10-16 馬爾代夫之旅 







4 則留言:

  1. 真係好靚呀..仲好舒服!!!祝你新婚快樂
    [版主回覆12/01/2008 02:54:00]謝謝

    回覆刪除
  2. Hi Maggie,
     
    你好 ! 睇你個 blog 就知你好鍾意去旅行 ! 我都係呀 ! 我同未婚夫 plan 緊 12 月去 MALDIVES HONEYMOON, 我都係想 book ANANTARA VELI, 因為我好想試下住水上屋 !   有 D 問題要請教你呀 !
     
    我唔識水去到個島會唔會好悶 ? 請問 RESORT 有無組織釣魚團 , 海豚團 ?
    個島多唔多香港 OR 內地人呢 ?
     
    SPA 真係好貴 ! 不過都要試下 !! 你係 VELI 定 DHIGU 做 ?
    我比較怕醜 , 按摩師係咪會睇住客人浸浴 ?
     
    唔該哂 !!
     
    Best regards,
    Yvonne
    [版主回覆02/21/2010 22:03:00]hi Yvonne,  剛剛這篇blog有新回應,才知道原來我之前忘了回覆你,真不好意思,未能在你出發前解答到你呢!

    回覆刪除
  3. 你地都好鍾意周遊列國~~~
    真羨慕你可以去咁多地方玩呀,Maldives都係我dream place之一黎架!!
    [版主回覆02/21/2010 22:04:00]一生人一定要去一次呀!

    回覆刪除
  4. 你好,我同我老公打算黎緊10月都係去馬爾代夫,都係住你這間酒店。想請教一下以下問題: 1. 佢地的spa 係唔係都差唔多價錢? 2. 你說USD300是一人還是二人的價錢? 3. 另想問下,在島上的所有消費,是可否都可以用credit card?不用帶太多的cash? 謝謝你的幫忙!
    [版主回覆09/03/2011 11:35:00]我記得SPA有平有貴,我地呢個算平至中等。 USD$300是二人價錢。 全數都係用CREDIT CARD check out時先一次過找。 只帶了小量美金 for bell boy

    回覆刪除