網頁

2012年8月1日 星期三

2012-06-24 全家一齊探公公









公公因為頸椎壓到神經線,令到手腳不能活動,做過其他治療都無效,最終還是要動手術。



呢個都算係大手術,我地全家人呢幾個月以來都好擔心。



最後我地喺手術前一日一齊去探佢,以示支持。



手術如期喺625日上午進行,一做便六個小時,幸好一切順利,拔喉之後順利自己呼吸,送到深切治療部過一晚之後已送回普通病房,希望身體會慢慢好過來。


探病前同左太太、婆婆、老公、Josie 一齊去左姨媽屋企,同 Ivan 表哥玩





傻豬表哥擺手指入Josie口,Josie正出緊牙,真係唔該晒呢舊人肉牙膠喎

婆婆餵食老婆餅

去到醫院,Josie只係肯戴一陣口罩就扯落黎

探完公公之後一齊去左上海婆婆晚飯:


















婆婆餵飯,今日晏左食飯,可能Josie好肚餓,所以食得好合作

Josie 做手語手勢 “finish”, 話俾婆婆知食晒!

太太今日好開心,同兩個「塞(曾孫)」玩、探完自己個仔、再同孫女&新抱食晚飯

多謝姨媽今日幫手照顧o係醫院走來走去既生猛 Josie



Josie 超級鍾意婆婆,送婆婆返屋企之後,佢流住眼淚不斷叫「婆! 婆!婆!婆!」




沒有留言:

張貼留言