網頁

2012年8月21日 星期二

2012-07-27 酒餅+馬蹄水治風癩









大約兩個星期前 Josie 唔知俾咩咬,腫得好厲害,醫生認為只係俾蚊咬到,點之隨後仲攪到全身出風癩又再睇多次醫生。



不足兩星期同樣事情再發生,俾完野咬再出風癩,今次我地冇睇醫生,但婆婆教用馬蹄煲水飲,同埋用酒餅抺身,應該會令 Josie 舒服D喎。


一包酒餅只係幾蚊雞,顏碎之後就咁搽上身,又或者用水溝開用紗巾點少許搽身 )






陰公豬,次次都睇唔到咩野咬你,心痛! )

( Josie 慘慘,周身痕,我地又要成日阻止佢抓, so trouble! )




3 則留言:

  1. 我老公細個果時都係咁,西醫過話過敏,中醫話體虛。細細個一出就要打抗敏針。大個少少就不藥而喻。
    [版主回覆08/24/2012 14:25:42]好彩Josie好快好番啦~
    上星期喺街俾蚊咬,當時少少腫,第日瞓醒SUPER勁腫,原來真係只係蚊BABY都會咁大反應!
    希望佢大個D唔會再係咁啦~

    回覆刪除
  2. 搽左有冇好d 呀,因為最近我個仔又係咁呀,出風難...唉...煩腦中
    [版主回覆05/01/2013 15:41:41]感覺真係好左,散左好多。

    回覆刪除
  3. Hi!我既小朋友都有呀!請問馬蹄水仲有冇其它材料煲?d酒餅搽完要不要焗?
    [版主回覆09/13/2013 09:11:04]剩係馬蹄。
    酒餅搽完不用焗。
    希望幫到你

    回覆刪除