網頁

2012年8月25日 星期六

2012-08-02 健康院+ Kinetics(歲半針+水痘第二針)









今日先同 Josie 去健康院,唔係打針,只係做發展監察。



每次去健康院都要磅重,姑娘一次嗌幾個名,Josie 同其他babies一齊入去,佢地就要瞓上床除衫除尿片,Josie 只係自己企上磅就得啦,全程不過半分鐘。



回想起 new born 階段,每次都同老公手忙腳亂喺裏面攪一大輪,又怕地方唔乾淨,自備床墊/換片墊,又怕Josie 會冷親,必定會揀靠近暖管既位置...... 就係咁,驚覺 Josie 已經長大許多,跳到另一階段啦~



之後再見姑娘,疊下積木,問下佢既飲食、識講乜野等等…… 各樣發展都正常,下一次四歲先至再要去健康院,真好!



去完健康院之後,第二站去 Kinetics 打歲半針,順便打埋水痘第二針。



基本上必要打既針都打晒啦,除左大個D要打甲型肝炎之外,就到小一先再打針啦~


左腳一針、右腳一針,換黎既係叮噹貼紙)




( Josie 你大個女啦,mama 每日對住你都覺得你大得好快呀,好開心由你出世開始,所有重要時刻都喺你身邊陪伴住你 ) 




沒有留言:

張貼留言