網頁

2012年8月27日 星期一

2012-08-05 好挫敗既一日!!!









平時帶 Josie出街,唔係有老公陪就係有工人陪,今日工人放假,老公突然有急事要處理,我自己帶住 Josie mega box, 開頭好地地喺 bb 車裏面,後尾唔願坐,要解開 seat belt, 跟住喺 bb 車反身同企起身,我見情況咁危險,唯有抱起佢,大住個肚,顧到 Josie 又顧唔到駕 bb 車!



結果 Josie係甩鞋、甩髮夾, bb 車反埋,好彩有好心人幫一幫我,佢仲要掙扎落落左地又唔肯拖住我,情況真係好狼狽!



總結係...未瞓晏覺既 baby 係特別曳架! mama攪唔掂呀>.<


老公處理完急事之後,一齊會合再去 Studio City Bar & Cafétea )

( Studio Cheese Burger )

( Cheese & Tomato Garlic Bread )

( 臭妹玩夠晒,一坐上
car seat
即瞓! ) 




沒有留言:

張貼留言