網頁

2013年8月5日 星期一

2013-07-19 結婚五周年紀念@ Angelini



( 兩個星期前買既戒指,準時喺五周年紀念日前到手 )


我地選擇左人手刻字,雖然比電腦刻字貴得多,但感覺比較特別 )


刻字需時差唔多兩星期,真係緊緊趕得徹咋 )




呢對係白金戒指,內圈再加左一層18K黃金 )


戒指內刻左對方既英文名…… )

( ……同埋結婚日期 )  


夜晚去左香格里拉酒店食飯慶祝 )






( Angelini 意大利餐廳位於酒店閣樓 )  


面對住海景但好可惜天色唔好,橫風橫雨,但好彩點到點,對我地冇影響 )








煎帶子伴香醇芝士汁、珍珠松露, very yummy!!! )


龍蝦意大利粉伴羅勒櫻桃茄 )


本來係西冷牛扒伴金槍魚汁,不過我改左紅酒汁 )  


燴牛仔臉頰伴松露薯蓉配低温櫻桃茄 )









( 席間我地嘗試回顧過去五年發生既事,但發現我們都太冇記性,由結婚當日傾到數個月之後既馬爾代夫honeymoon, 跟住已經再數唔到…… 跟住就已經跳到去 2010年頭既澳洲之旅,當時仍未喜歡小朋友,記得同團既一個媽媽好煩,一日到黑提高聲音同佢囡囡講好多英文生字……點之嗰一年之後我做左人地阿媽,亦都不自覺地做左相同既事 :P 有左小朋友之後,亦都告別左當年喺 sweet home hea 既生活,而變成左而家一家四口超有規律既忙碌生活……再過五年究竟又會係點樣既生活呢?! 應該可以 hea 返未呢?! ^^

五年間有苦有甜,有笑聲也有淚水,大家喺性格上有極多衝突,要一起生活真的很不簡單,寄望將來可以磨合得更好! ) 

2013-07-04 五年前的約定


沒有留言:

張貼留言