網頁

2013年8月30日 星期五

2013-08-08 SKIP HOP Bee Mini Backpack









鍾意左呢個小蜜蜂背包勁耐,兩年前已經想買,但因為太大個,根本唔啱 Josie 用。



SKIP HOP 最近出左 Mini 版,開心死我,終於唔使等到頸都長已經可以一買即用,太開心啦!!!





( happy Josie with her new Bee bag ) 









( bubbles time… )  



( 2歲半 Josie 好大個女呀~ )


又同 dad dad  salon game )   




2 則留言:

  1. 呢個有出親子gip啊!
    [版主回覆09/04/2013 05:51:47]good.
    我覺得成個SKIP HOP既系列都好靚,好多野想買啊~

    回覆刪除
  2. 個backpack好靚呀!我之前都有睇過,又係覺得大得滯,呢個size好好多
    [版主回覆09/07/2013 22:00:10]calibowl 第一次喺 mothercare 買,但後來揾到平些既樓上舖。
    ourbaby.com
    [Rosaria回覆09/05/2013 14:11:40]我啱啱食飯經過mothercare,見到買咗LU,我仲買埋你介紹嗰隻碗添,其實我都買過好多唔同餐具,希望搵到真係適合個女嘅,計計埋埋真係交咗唔少學費呢!
    [Rosaria回覆09/05/2013 10:03:45]我想請問你喺那裡買?
    [版主回覆09/04/2013 05:51:44]好彩有出現mini, 如果唔係分分鐘等到升小學先用得著

    回覆刪除