網頁

2013年8月9日 星期五

2013-07-21 我的新玩具@ 食物風乾機









繼乳酪機同埋麵包機之後,又一新玩具,開頭我叫佢做乾果機,但正確黎講應該係食物風乾機,因為佢唔單止可以整乾果,仲可以整肉乾、菜乾、果仁、香草、 寵物零食etc.


美國有部好出名既風乾機,不過要幾千蚊,為免自己三分鐘熱度,買部平價版玩下先,十分一價錢都唔使 ^^ )

( 比起隔離部麵包機,呢部體積大得多,所以唔會長擺,要用先攞出黎 )


火龍果 )


香蕉 )


蘋果仔 )


南瓜 & 奇異果 )


啤梨 )


( 用盡五層,一共六種生果 )

















( 風乾水果唔好超過 60

)   


( 5個鐘頭之後…… 五成乾都好似未有 O_o )


上網見人地話十個鐘攪掂,但我用左一日!!! 應該係切得太厚,而且厚度唔一致,下次要橫切面咁切 )  


大公告成,放滿五層既生果風乾之後得咁少,唔怪之得街買既乾果咁貴 )


賣相好醜既香舊乾,但好香喎~ )


火龍果乾好有口感 )


蘋果乾好清甜,好好味 )


南瓜乾麻麻地,好彩只係搭單見有位剩所以加落去 )


奇異果乾味道好濃,平時 Josie 唔鍾意食,但整成乾之後就好鍾意,貪得意居多 :P )


啤梨乾淡淡地冇乜特別 )


特登買左好多大大小小既玻璃樽放製成品 )  


洗乾淨晒,準備入樽 )


( yellow for banana )


( orange for pumpkin )


( pink for dragon fruit )


( green for kiwi )


( pink for apple )


( green for pear )

( 好開心呀,以後多左有益健康既零食啦~) 




1 則留言:

  1. 我都有諗過買,但我屋企長時間都無人,要長開部機好似有D危險,所以無買到......
    [版主回覆08/13/2013 13:08:10]我屋企基本上24小時都有人 :P

    回覆刪除